26.5.09

Bloginduse kummalised rajad

Olen bloginud juba üle nelja aasta ning üks asi on mulle küll selgeks saanud – konkreetse blogipostituse loetavust (ja levikut) pole võimalik prognoosida. Jah, on muidugi teemad ja pildid, mis toovad rahva kokku, aga kui minna spetsiifilisemaks, siis muutub ennustamine üsna tänamatuks tegevuseks. Eriti kui vaadelda selliseid nišiblogisid nagu Ulmeseosed või Tume Tund.

Kui Blogileht ilmuma hakkas, siis tekkis mul küll küsimus, et milline mu blogipost seal esimesena avaldamiskünnise ületab. Ilmselge ju, et varem või hiljem see juhtub, aga milline just esimene saab olema? Mitte et see küsimus mul und oleks häirinud, et pigem siiski selline akadeemilisem probleemiasetus.

Aga siiski tuli paraja üllatusena, kui Blogileht ühe toimetaja isikus mu'ga ühendust võttis ja siinse blogi seda postitust taasavaldada tahtis. Et omajagu ootamatu valik. Tulemust võib aga siin näha.

No comments: