11.5.09

Body Machine Body

Et nüüd on see siis möödas, aga tahaks loota, et mitte jäädavalt... et ehk tuleb ka teine ja kolmas ja neljas ja...

Jõudsime Krafinnaga Tallinna üsna õhtul, ajasime jeebu sõprade õue, tahenesime pisut, rüüpasime ühe-kaks džinni toonikuga ning oligi aeg teele asuda. Tekkis küll väike tõrge transpordiga, et kui kõik ülejäänud olid taksosse roninud, siis mina enam mahtunud, et üks jalg ja saabas jäi ikka välja, proovi kuidas tahad... tuli siis teine takso kutsuda ja järele sõita.

Kohale jõudnuna kohtusime esimese kamraadiga juba uksetaga ning siis järgmisega jne. Kuigi kõiki kamraade oli tore näha, oli see siiski vaid boonus... muusika oli see, mille pärast eelkõige läksime. Alljärgnevalt siis lühimuljed esinejatest...

Lip Service
Kui kohale jõudsime, siis olid nemad juba laval. Õuest tulnuna tundus see alguses täitsa tore, aga samas ei köitnud see siiski piisavalt. Kuna meil oli kodutöö tegemata, siis polnud me kumbki seda kampa varem kuulnud. Minu mulje oli liialt laialivalguv ja takkajärgi mul ausaltöelda arvamus selle Rootsi kollektiivi kohta puudub.

STandART
Ootused olid ehk pisut suured, aga üldiselt meeldis. Kinnitust sai aga veel rohkem see arvamus, et antud Läti bändi peamine puudus on see n-ö oma konks, et mis teeks nad meeldejäävaks ja paugupealt äratuntavaks. Aga paremad lood võtsid saapa tatsuma küll.

Machine Park
See oli midagi minule... selline räme EBM. Tõsi, pikemas plaanis hakkasid mind pisut häirima aeg-ajalt sissepeksvad hardcore tehnot meenutavad käigud... et see natuke peletas. Mulle meeldib siiski selline tummisema kõlaga kraam. Samas, naha sai märjaks küll... järelikult läks asja ette. Tüübid ise nägid ka väga mõnusad välja... süda läks neid nähes kohe soojaks.

Suicidal Romance
Kuna eelmine bänd vanamehe pisut võhmale võttis, siis kohalike tegijate algus läks taastumisele ja muidulebotamisele baaris. Eks ühe kõrvaga kuulasin ikka ja kuna plaati on omajagu kuulatud, siis tulid ka laulud tuttavad ette. Kolm-neli viimast lugu sai siiski saalist vaadatud. Hea asi, aga päris minu maitse pole. Huvitav on see, et laval mind ärritab antud bändi mees- ja naisvokaali kontrast... plaadil see miskipärast ei ärrita.

Rosewater
Sellest Läti bändist on paljud kamraadid juba mitu aega üsna kiitvalt seletanud. Pärast laupäeva mõistan ma neid ja olen solidaarne! Ütleks, et see oli antud õhtu esimene kõrghetk... et ikka väga tegija. Bänd pole just päris minu maitse, aga esituse veenvus lõi kiirelt vere ja jalad käima, et võimaluse avanedes vaataks neid laval veel.

Militant Cheerleaders On The Move
Tegu oli ainsa bändiga, mida ma varem livena näinud olin ning sellest tulenevalt olid ootused antud Rootsi bändi asjus ikka väga kõrged. Saali minnes avastasin, et duo asemel on laval hoopis kvartett ning asi kõlab veelgi paremini. Nii subjektiivselt kui ka objektiivselt võib väita, et selle õhtu menukaim esitus... rahva tihedus saalis oli kõikse suurem ning ükskõikseid persoone silma ei hakanud. Isiklikult ütleks veel ka, et oli see muu mis oli, aga «Lover» niitis lõplikult.

Ordo Rosarius Equilibrio
Plaatidelt kuulduna pole see Rootsi apokalüptiline folk mind kunagi jäägitult haaranud, aga see mis lavalt saali tulvas, see oli võimas! Iseäranis märgiks ära muidugi loo «Can You Hear The Devils Laughing? (Or Is It Just Me)», mis tekitas tunde, et nagu viibiks ma ühe toreda filmi orgiastseenis. Ainus miinus oli minupoolne: olin omajagu väsinud ja selg ka pisut tuikas ning sestap tuli ordukate esinemise tagumist otsa mul nautida hoopis baari diivanil.

Kokkuvõtvalt tuleb tõdeda, et väga asjalik üritus oli. Lummav ju, et ei olnud mitte ühtegi halba bändi ja et publik teadis täpselt miks nad kohal on! Kiitust väärib ka asjaolu, et ajakavast peeti vägagi täpselt kinni, et suisa masinavärk, et üritus oli oma nime väärt. Austus ja tänu esinejatele ja eriti organisaatoritele, kes võimatu võimalikuks tegid.


* * * * *


Body Machine Body wõrgus: MySpace ja Last.fm.

Ürituse muljeid leiab ka siit ja siit ning siit leiab portsu pilte.
Hilisema lisandusena märgiks, et pilte saab näha ka siin, siin ja siin.

Rockiklubi Tapper wõrgus: koduleht ja MySpace.

No comments: