7.5.09

Body Machine Body

Olen üritusest juba kirjutanud ning seda on ka mujal tehtud, isegi Hommikutelevisioonis olevat juttu tehtud, aga olulistest asjadest tuleb ikka ja jälle kirjutada.



Üldiselt on nõnda, et kes siinolevat blogi on lugemisväärseks pidanud, et neile peaks ka Body Machine Body meeltmööda üritus olema.

Igatahes võib klõpsata plakatile või klõpsida allpool olevaid linke ja sealt muusikalisi näiteid kuulata... noh, et kui nimed midagi ei ütle...

Igatahes olen mina laupäeval kohal, sest usun, et tegu on käesoleva aasta muusikalise ja subkultuurse suursündmusega.


* * * * *


Body Machine Body wõrgus: MySpace ja Last.fm.

Rockiklubi Tapper wõrgus: koduleht ja MySpace.

2 comments:

Aqr said...

Mina olen ka kohal :) Äkki trehvame :)

Ulmeguru said...

Ikka trehvab. Peab trehvama!