10.7.09

The Birthday Massacre - Blue (videoklipp)

Kummaline värk! Juba kümmekond inimest on mulle öelnud, et nad on tänu minule avastanud bändi The Birthday Massacre ning väidetavalt olen ma süüdi isegi selles, et kaks tegelast on omale kontserdipiletid ostnud. Tõesti kummaline!?



Laul «Blue» pärineb bändi n-ö läbimurdealbumilt «Violet» (2004) ning on minumeelest üldse üks selle bändi kõvemaid lugusid... eh, tegelikult pole nad ka seda albumit mu meelest üleatanud.


* * * * *


The Birthday Massacre wõrgus: ametlik koduleht, MySpace, Last.fm, VampireFreaks, Wikipedia ja Discogs.

2 comments:

Aqr said...

Aituma teatamast, ma oleks äärepealt ühe oma lemmiku kontserdi maha maganud :D Nüüd jätsin selle tõttu isegi Poola sõidu ära, mis muidu pidi samal ajal olema.

Ulmeguru said...

Tundub, et varsti olen ma kui selle bändi tugiisik... ;)