21.3.09

Eelmise postituse teemadel

Olen kõigist oma blogidest püüdnud raha võimalikult kaugel hoida. Noh, et ei mingeid bännereid ja muud klikijama. Selline on lihtsalt minu valik ning sellega tuleb mu blogide lugejail leppida.

Samas olen ma mõnikord kirjutanud oma blogides toodetest, mis mulle on saadetud. Olen ka teinud reklaami saabuvatele üritustele, kui olen seda vajalikuks pidanud.

Eelmine postitus oli aga lihtsalt ühe ürituse pressiteade... õigemini selle blogi ühe vanema postituse kommentaari pandud pressiteate ümbertrükk. Leidsin, et võin üritusele reklaami teha küll ja asja rohkem esile tõsta, sest seal kommentaariumis polnud see just eriti välja paistev.

Käesoleva postituse mõtteks ongi, et kui mõni kontserte või pidusid korraldav isik või organisatsioon leiab, et minu blogi oleks ka sobiv koht promo tegemiseks, siis andku tulla. Meiliaadressi leiab mu profiilist. Maksma ei lähe see korraldajale midagi, aga ma jätan enesele õiguse promoteate mitteavaldamiseks, kui see kohe üldse ei haaku selle blogi temaatikaga. Samuti jätan ma enesele õiguse parandada saadetud tekstis kirjavead ning lisada lingid ja pildid.

No comments: