3.3.09

Loits - Haavad uulitsal (videoklipp)



Olin peaaegu paar nädalat palavikuga külili... kui siis eelmisel nädalal juba pisut parem hakkas, siis sattusin ühel päeval kohalikust MTV-st nägema miskit Eesti videoklippide edetabelit.

Eks suures osas oli see üsna talumatu vaatepilt... tõttöelda pidasingi ma vastu miskid paar-kolmkümmend videot. Üks asjalikke asju, mida ma selles portsus ei näinud, oli Loits ja nende «Haavad uulitsal». Ma ei teagi mitmendaks see video lõpuks jäi, aga ilmselt oli koht madalam, kui asi väärt.

Arvan nimelt, et tegu on ühe kõigi aegade parima Eesti videoga üldse.


* * * * *


Loits wõrgus: ametlik koduleht, EstonianMetal, MySpace, Encyclopaedia Metallum, Wikipedia ning Discogs.

2 comments:

Juurak said...

No mu meelest jäi mainit videoklipp seal topp sajas suisa II kohale ehk siis hõbemedali vääriliseks tunnistati. Ja teised Loitsu videod olid kah top30 sees...

Ulmeguru said...

Ahsooo... siis läks ju suisa hästi...

Ja mis esimene oli?

Ma nägin «Aeg ärgata» videot... see oli vist jah kolmandas kümnes...